Ceník služeb

Ceník platný od 01.01.2016
                              

1.os./ 1 noc se snídaní                      

   600,-Kč                   24,-euro

1.os./2 – 3 nocí se snídaní

   550,-Kč                    22,-euro                 

1.os./4  a více nocí se snídaní

   500,-Kč                   20,- euro

Děti do 12 let

  375,-Kč                    15,- euro

Děti do 3 let

                zdarma

1 osoba na 2lůžkovém pokoji

 750,-Kč                      30,-euro

Dětská postýlka na pokoj po dohodě jednorázově         100,- Kč

Sauna 1 hod. / 1.osoba ..................                                 125,- Kč

Uzamčené parkoviště a úschovna kol ,Gratis.                Wifi frei
                      

V cenách je započítán rekreační poplatek.

Na každém pokoji wc, sprchový kout, TV.

Přístup na pokoje v den příjezdu ve 14:00 hod.

V den odjezdu pokoje uvolnit do 10:00 hod. Děkujeme.

Rezervace pokoje do 17:00 hod.

Příjezd po 17:00 hod. nahlašte prosím na tel. 412 554 037. Děkujeme.

Rozložení pokojů:
1 lůžkový  - 1x
2 lůžkový  - 3x
3 lůžkový  - 5x
apartmán   - 3+2 lůžka

Storno poplatky: zrušení pobytu ze strany klienta:
0-7 dní před zahájením pobytu - 100% zaplacené zálohy

8-14 dní před zahájením pobytu - 80% ze zaplacené zálohy

15-21 dní před zahájením pobytu - 60% ze zaplacené zálohy

22 až 1 měsíc před zahájením - 50% ze zaplacené zálohy

1 měsíc až 2 měsíce - 20% ze zaplacené zálohy

více jak 2 měsíce před nástupem pobytu se storno poplatek neůčtuje

(zálohou se rozumí 50% z ceny za ubytování)

Zrušení pobytu:
ze strany ubytovatele bude vždy provedeno dostupným způsobem / telefonicky, e-mailem / a to v případě, dojde-li k nepředvídané situaci v objektu ubytovatele a tím nebude možné poskytnout zde sjednané ubytovací služby. V tom případě nabídne ubytovatel klientovi náhradní ubytování ve stejné kvalitě a lokalitě. V případě, že nebude klient se změnou souhlasit, budou mu peníze vráceny v plné výši. Tyto události jsou zejména přírodní katastrofy, požár, uzavření objektu z důvodů jeho nezpísobilosti, závažné problémy ubytovatele a pod. ze strany klienta musí být vždy provedeno písemně popř e-mailem. V případě, že se tak nestane, nebude klientovi platba vrácena / viz storno poplatky /.

Další ujednání: Veškeré další vztahy mezi klientem a ubytovatelem se řídí právními předpisy České republiky, především pak Občanským zákoníkem.

 

 

Ještě to co nám ukládá zákon:

(1)  Poplatník  je  povinen  mít  na  místě,  kde  se běžně uskutečňují  evidované  tržby,  umístěno  informační  oznámení,  které je dostatečně   viditelné  a  čitelné,  pokud  to  nevylučuje  povaha  věci.Informační  oznámení  je  poplatník  povinen  umístit  na  internetové  stránky, na kterých jsou nabízeny zboží nebo služby.

   (2) Obsahem informačního oznámení je

a)      text ve znění "Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen  vystavit  kupujícímu  účtenku.  Zároveň  je povinen zaevidovat přijatou  tržbu  u  správce  daně  online;  v  případě  technického  výpadku  pak  nejpozději  do 48 hodin.", eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu,

nebo

b)      text ve znění " Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Příjemce tržby eviduje tržby ve zjednodušeném režimu, tzn. je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně nejpozději do 5 dnů.“ eviduje-li  poplatník v daném  pokladním místě tržby ve zjednodušeném režimu.