Pastis Janov s.r.o.

Ceník služeb

Ceník služeb Ceník platný od 01.01.2022
1.osoba / 1 noc se snídaní 750,- Kč
1.osoba / 2 a více nocí se snídaní, pokoj s terasou 650,- Kč
1.osoba / 2 a více nocí se snídaní, pokoj v podkroví 600,- Kč
Děti do 12 let / 1 noc se snídaní 500,- Kč
Děti do 2 let ZDARMA bez nároku na snídani a lůžko
Dětská postýlka na pokoj / 1 noc 100,- Kč


WiFi frei

V cenách je započítán rekreační poplatek.

Na každém pokoji je WC i sprchový kout.

Přístup na pokoje v den příjezdu ve 14:00 hodin.

V den odjezdu pokoje uvolnit do 10:00 hodin.

Rezervace pokoje do 17:00 hodin.

Příjezd po 17:00 hodině nahlašte, prosím, na tel. +420 739 041 132. Děkujeme.

Domácí mazlíčci u nás nejsou vítáni.

Venkovní bazén je v provozu jen v letních měsících.

 

Často kladené otázky

Je snídaně v ceně pokoje? ANO
Je na pokoji lednice? NE
(jen v mezipatře pensionu)
Je v pensionu Wi-Fi? ANO
Lze si objednat v pensionu večeři? NE
Úschovna kol? ANO
Provozujete restauraci? NE
Mohu platit kartou? ANO
Je každý den k dispozici úklid? NE
Je v objektu parkoviště? ANO
Je v pensionu společenská místnost? NE

Storno poplatky

- zrušení pobytu ze strany klienta 0-14 dní před zahájením pobytu - 100% zaplacené zálohy

Záloha

- rozumí se 50% z celkové ceny pobytu.

Zrušení pobytu

- ze strany ubytovatele bude vždy provedeno dostupným způsobem / telefonicky, e-mailem / a to v případě, dojde-li k nepředvídané situaci v objektu ubytovatele a tím nebude možné poskytnout zde sjednané ubytovací služby. V tom případě nabídne ubytovatel klientovi náhradní ubytování ve stejné kvalitě a lokalitě. V případě, že nebude klient se změnou souhlasit, budou mu peníze vráceny v plné výši. Tyto události jsou zejména přírodní katastrofy, požár, uzavření objektu z důvodů jeho nezpůsobilosti, závažné problémy ubytovatele a pod. ze strany klienta musí být vždy provedeno písemně popř e-mailem. V případě, že se tak nestane, nebude klientovi platba vrácena (viz storno poplatky).

Další ujednání

Veškeré další vztahy mezi klientem a ubytovatelem se řídí právními předpisy České republiky, především pak Občanským zákoníkem.

Co nám ukládá zákon

  1. Poplatník je povinen mít na místě, kde se běžně uskutečňují evidované tržby, umístěno informační oznámení, které je dostatečně viditelné a čitelné, pokud to nevylučuje povaha věci. Informační oznámení je poplatník povinen umístit na internetové stránky, na kterých jsou nabízeny zboží nebo služby.
  2. Obsahem informačního oznámení je
    1. text ve znění "Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.", eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu,
      nebo
    2. text ve znění "Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Příjemce tržby eviduje tržby ve zjednodušeném režimu, tzn. je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně nejpozději do 5 dnů.“ eviduje-li  poplatník v daném  pokladním místě tržby ve zjednodušeném režimu.