Ceník služeb | Ceník platný od 01.01.2022 |
1.osoba / 1 noc se snídaní | 900,- Kč |
1.osoba / 2 a více nocí se snídaní, pokoj s terasou | 750,- Kč |
1.osoba / 2 a více nocí se snídaní, pokoj v podkroví | 700,- Kč |
Děti do 12 let / 1 noc se snídaní | 600,- Kč |
Děti do 2 let | ZDARMA bez nároku na snídani a lůžko |
Dětská postýlka na pokoj / 1 noc | 120,- Kč |
WiFi frei
V cenách je započítán rekreační poplatek.
Na každém pokoji je WC i sprchový kout.
Přístup na pokoje v den příjezdu ve 14:00 hodin.
V den odjezdu pokoje uvolnit do 10:00 hodin.
Rezervace pokoje do 17:00 hodin.
Příjezd po 17:00 hodině nahlašte, prosím, na tel. +420 739 041 132. Děkujeme.
Domácí mazlíčci u nás nejsou vítáni.
Venkovní bazén je v provozu jen v letních měsících.
Často kladené otázky
Je snídaně v ceně pokoje? | ANO |
Je na pokoji lednice? | NE (jen v mezipatře pensionu) |
Je v pensionu Wi-Fi? | ANO |
Lze si objednat v pensionu večeři? | NE |
Úschovna kol? | ANO |
Provozujete restauraci? | NE |
Mohu platit kartou? | ANO |
Je každý den k dispozici úklid? | NE |
Je v objektu parkoviště? | ANO |
Je v pensionu společenská místnost? | NE |
Storno poplatky
- zrušení pobytu ze strany klienta 0-14 dní před zahájením pobytu - 100% zaplacené zálohy
Záloha
- rozumí se 50% z celkové ceny pobytu.
Zrušení pobytu
- ze strany ubytovatele bude vždy provedeno dostupným způsobem / telefonicky, e-mailem / a to v případě, dojde-li k nepředvídané situaci v objektu ubytovatele a tím nebude možné poskytnout zde sjednané ubytovací služby. V tom případě nabídne ubytovatel klientovi náhradní ubytování ve stejné kvalitě a lokalitě. V případě, že nebude klient se změnou souhlasit, budou mu peníze vráceny v plné výši. Tyto události jsou zejména přírodní katastrofy, požár, uzavření objektu z důvodů jeho nezpůsobilosti, závažné problémy ubytovatele a pod. ze strany klienta musí být vždy provedeno písemně popř e-mailem. V případě, že se tak nestane, nebude klientovi platba vrácena (viz storno poplatky).
Další ujednání
Veškeré další vztahy mezi klientem a ubytovatelem se řídí právními předpisy České republiky, především pak Občanským zákoníkem.
Co nám ukládá zákon
- Poplatník je povinen mít na místě, kde se běžně uskutečňují evidované tržby, umístěno informační oznámení, které je dostatečně viditelné a čitelné, pokud to nevylučuje povaha věci. Informační oznámení je poplatník povinen umístit na internetové stránky, na kterých jsou nabízeny zboží nebo služby.
- Obsahem informačního oznámení je
- text ve znění "Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.", eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu,
nebo - text ve znění "Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Příjemce tržby eviduje tržby ve zjednodušeném režimu, tzn. je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně nejpozději do 5 dnů.“ eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby ve zjednodušeném režimu.
- text ve znění "Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.", eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu,